مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-21دانش

فارس من| دانشگاه پیام نور را به چه گناهی سلاخی می کنند؟


برخی از کاربران سامانه فارس من تاکید دارند که موضوع ساماندهی دانشگاه پیام نور با تصمیمات غیر کارشناسی و بدون شناخت کامل از ظرفیت های استثنایی این دانشگاه امکان پذیر نبوده و لطمات جدی را به نظام آموزش باز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من از تصویب تجمیع مراکز دانشگاه پیام نور، کارکنانش بلاتکلیف می شوند گلایه دارند.

  این کاربران در پویش خود آورده اند: تصمیمات عجولانه و غیرکارشناسی درخصوص دانشگاه ها، بازی با معیشت مردم، حراج سرمایه های انسانی و به خطر انداختن آینده علمی دانشگاهی با نیم میلیون جمعیت علمی، اداری و دانشجویی دانشگاه پیام نور، دانشگاه پیام نور بزرگ ترین دانشگاه دولتی و تنها دانشگاه با نظام آموزش باز و شیوه ترکیبی در نظام آموزش عالی کشور است.

این دانشگاه مولود انقلاب شکوهمند و مقدس اسلامی و بازوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ارتقای علم، ترویج دانش و فرهنگ جامعه بوده است.

این دانشگاه به دلیل منابع درسی یکسان، آزمون های استاندارد و شهریه پایین، علاوه بر ارتقا سطح علمی و فرهنگی جامعه، در تحقق عدالت آموزشی با کیفیت به ویژه در نقاط کم برخوردار و در بین اقشار کم درآمد و محروم نقش بی بدیل علمی و فرهنگی را ایفا کرده است و پناهگاه اقشار محروم و کم درآمد برای ادامه تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| دانشگاه پیام نور را به چه گناهی سلاخی می کنند؟

فارس من| دانشگاه پیام نور را به چه گناهی سلاخی می کنند؟